SØKNAD PÅ STILLING SOM DIGITAL SUPERHELT

Av: Thomas Dobloug-Holm - 12. juni 2019

SØKNAD PÅ STILLING SOM DIGITAL SUPERHELT

Jeg søker med dette på stillingen som digital superhelt. Det var en overarbeidet bekjent som tipset meg, og den ser spennende ut! Jeg er ganske fersk som arbeidstaker, men har likevel vært lenge i gamet og kan vise til solid erfaring og kunnskap om digitale superkrefter.


Jeg vet at du er fortvilet, at du har mange baller i luften, og selv om du har ballkontroll på linje med Messi sliter du kanskje med å få det samme overblikket. Du sitter inne på ditt romslige cellekontor, opptil flere overtidstimer hver dag, og i stedet for å score mål opplever du gang på gang å få enkelte av ballene midt i fleisen. Det er da du trenger en superhelt! En som kan fyke inn fra siden i superheltdrakten sin og ta styringen når du ikke har rukket å følge med i timen, og gi deg det overblikket du trenger. Du bruker kanskje Facebook og Google på privaten, men har du noen gang tenkt på hvordan du kan utnytte disse kanalene for å skape vekst for deg og din bedrift?

Nye algoritmer, nye oppdateringer, nye versjoner, nye trender. Chatbots, inbound marketing, GDPR, responssive annonser, kundereise, programmatisk. Du burde egentlig vite hva alle disse ordene betyr, eller hva de gjør. Svarene ligger sannsynligvis i de utallige nyhetsbrevene med fagstoff, inspirasjon og invitasjoner til seminar som du har lagt i en egen mappe i innboksen. De er fortsatt ulest, men klare til å bli tatt frem og lest i en rolig stund. I en rolig stund…

 

Men nok om deg vil du sikkert si. La meg fortelle litt om meg selv.

 

Jeg har utdannelse fra Westerdals, NHH, BI, NTNU, Universitetet i Agder og Oslo. Min bakgrunn er ganske variert og jeg har vært innom de fleste posisjoner. Fra å være en offensiv angrepsspiller, med kun fokus på egne resultater, til å bli en stabil ballfordeler på midtbanen, klar til å servere målgivende pasninger til kunder og kollegaer. Jeg har lært at dagens kunder ikke vil bli solgt til. De vil bli forstått, de vil få gode råd, de vil ha hjelp. De vil sitte hjemme i stua og finne løsninger på problemene sine selv. Se på dem som rekrutter. De er lærevillige og sultne, men de vil gjøre jobben selv.

Skal man oppnå gode resultater er det mye som må være på plass. Alle som har vært en del av et team vet at gode prestasjoner avhenger av mer enn researchfasen, hvor man tilegner seg kunnskapen. For å få frem det beste vil miljøet og kulturen rundt også være avgjørende. Man scorer ikke mål på en ubrukelig gressmatte. Man yter ikke maks uten supportere i ryggen og man presterer ikke sitt beste uten vinnerkultur og lagånd. For at resultatet skal bli bra må man innfri de forventningene som har blitt satt. Det er en forskjell på å se Stabæk spille seriekamp kontra å se Messi spille Champions League-finale. Men opplevelsen du sitter igjen med kan være like tilfredsstillende. Gode kundeopplevelser skapes når du som leverandør gir verdi fra start til slutt.

 

Som kollega er jeg kravstor. Mine forventninger er ikke noe mindre enn dine. Du kjenner din motspiller best. Du vet om deres svakeste punkt og hvor du kan sette press for å åpne opp foran mål. Jo bedre innsikt jeg kan få i målgruppen, produktene og kundene, jo bedre kan jeg hjelpe deg. Jeg kan bistå deg i alle faser, enten det er strategi, produksjon, distribusjon, analyse eller optimalisering. Sammen kan vi skape gode kundeopplevelser og målgivende pasninger.

 

Husk at selv om Messi er best i verden vinner han ikke Champions League alene. Uten solide medspillere som kan gi han det rommet han trenger for å være på sitt beste, kommer han ikke lengre enn kvartfinalen.

Jeg kan hjelpe deg til å nå helt til topps.

 

Hvis du syns det høres interessant ut kan jeg når som helst stille til intervju. Kontakt meg her eller send meg en mail på kontakt@b17.no

 

Med vennlig hilsen
B17 Media

 

New call-to-action

Thomas Dobloug-Holm
Thomas Dobloug-Holm

Thomas er byråleder for B17 Media. Han har lang erfaring som foredragsholder og har drevet med salg av digital markedsføring siden 2006. Han mener salg og konverteringer kommer som en følge av gode historier og merkekjennskap.
Thomas kan beskrives som energisk, empatisk og resultatorientert.
Når helgen tar fatt suser Thomas opp til Sjusjøen med kona og tvillingguttene, sommer som vinter.